czwartek, 30 grudnia 2021

Czytanie 2021 - rozliczenie wyzwania


           Przyszedł czas na roczne podsumowania. Dzisiaj podliczam to co przeczytałam. Jest tego trzydzieści książek. Liczby stron nie liczyłam. Nie jest to powalająca liczba, ale może nie jest też aż tak żle. Wszystkie przeczytane książki  tutaj  skomentowałam. W kwietniu przeczytałam na blogu " Misiowy zakatek"o  wyzwaniu czytelniczym  i postanowiłam, że też się zabawię. Zatem na czym poległa   zabawa u Lidzi  najlepiej przeczytać u samej autorki pomysłu.   Niektóre przeczytane książki,  pasują do postawionych warunków w zabawie w czytanie. Niestety dwóch nie zrealizowałam, ale może dlatego, że nie szukałam na siłę. A oto te, które klasyfikują się do wyzwania.

 * Której Autor ma na imię tak samo jak ja





* Której tytuł zaczyna się na literę "Ł"


 * Która ma na okładce psa



* Która w tytule ma wyraz "zawsze"

   " Zawsze w porę - Ulica Wierzbowa" - Agnieszka Krawczyk

* Której imię i nazwisko autora zaczyna się na tą samą literę


* Której autor ma na imię Michał / Michelle/


* Która w tytule ma nazwę jakiejś miejscowości





* Której liczba stron przekracza 500


 

* Której tytuł jest jednowyrazowy




* Która w tytule ma jakąś cyfrę / liczbę




* Która jest wydawnictwa Albatros


 

* Która miała swoja ekranizację

 " Błoto "- Hillary Jordan      film pt. 'Mudbaund"


* Która składa się z co najmniej 2 części

"Okruchy gorzkiej czekolady Rachunek  nieprawdopodobieństwa "                                                   Elżbieta Sidorowicz

* Której tytuł zawiera co najmniej 20 liter






                                              nieprawdopodobieństwa cz1 i 2

* Która ma zimową okładkę



*  Której tytuł zawiera co najmniej 30 liter, 


* Która miała 2 opowiadania

                      Nigdy nie brałam udziału w żadnych wyzwaniach. To było pierwsze. Może przystąpię do kolejnego?

6 komentarzy:

  1. Czytałam ten reportaż o TOPR. W ramach edukacji powinien go przeczytać każdy planujący wyjazd w Tatry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu wspaniałe podsumowanie - ale ciekawe książki jak mniemam na Topr mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W roku 2021 pobiłem swój rekord, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek, ale mam nadzieję, że 2022 będzie jeszcze owocniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wątpliwość czy wogóle czytasz, a lajków na Facebooka nie potrzebuję.

      Usuń
  4. Eluniu, jestem tutaj u Ciebie pierwszy raz i nawet nie wiesz jak się cieszę, że spodobało Ci się moje wyzwanie i wzięłas w niej udział. Dziękuję Ci bardzo za tak pięknie przygotowane zestawienie, należy Ci sie za to wielkie uznanie.
    Ja jestem właśnie na etapie "łamania się" i pod wpływem kilku próśb nie wie, czy nie zrobię jednak kolejnego wyzwania czytelniczego :) Pozdrawiam gorąco i życze wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń