środa, 14 kwietnia 2021

Czytanie w 2021 roku

           

           Dotychczas nigdy nie brałam udziału w wyzwaniach. Kiedy dzisiaj weszłam na bloga Dłubanki Beaty i przeczytałam o wyzwaniu  u Lidzi, pomyślałam, a dlaczego nie. Przecież też sporo czytam. co prawda do osiągnięć Beaty  jestem daleko w tyle, ale może warto spróbować. Ciekawe co z tego wyjdzie? Zatem na czym polega zabawa  zabawa u Lidzi  najlepiej przeczytać u samej autorki pomysłu.  Ja podsumowałam to co w tym roku przeczytałam według stanu na dzisiaj  i co? Otóż bawię się .

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio mało czytam ze względu na zdrowie:))ale takie wyzwania są fajne :)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu jest zabawa zatem bawmy się - a książki same dopasują się do wytycznych ;) haha oj zaraz sporo, w tej chwili parę więcej mi się przeczytało, ale pod koniec roku już tak pięknie może nie być ;) to czekam na twoje zbiorcze Elu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń