środa, 22 listopada 2023

„Zrzędnik” czarnej kociczki o wdzięcznym imieniu Gracja - Magdalena Borowska , Monika Krępska

            Książka, a właściwie książeczka na poprawę humoru. Kupiłam na prezent dla miłośniczki kotów i zanim dam przeczytałam. „Zrzędnik” to pisana wierszem opowieść  o przygodach zrzędliwej  kotki  Gracji, która ze schroniska trafiła do pewnej rodziny. Kiedy opiekunowie, a jak kotka nazywa ich rodzice wyjeżdżają na wakacje, kotka zostaje pod opieką babci. W książce znajdziemy opis jej życia w tych dniach widziany jej oczyma.
Kotka ma swoje uczucia, humory, złośliwości i swój pogląd na świat i życie. Kto zna zachowania kotów, a one chyba wszystkie to indywidualiści, widzi od razu jak trafne są te opisy, zarazem  lekkie, zabawne i śmieszne. 
               Książka została wyróżniona w konkursie na "Książkę wartą wydania" - edycja 2022.
Polecam spędzić jeden wieczór w towarzystwie kociczki Gracji.
---
16 książka, 132/7250

1 komentarz:

  1. Elu wspaniała poprawa humoru - ja jak słyszę humorek kota to mam rogala na buzi :) Dzieci jak mi swego przywożą to strzela focha tak na 2-3 dni i jak zabierają to dla odmiany im się obraża ot taki kociak :) Ciekawa książeczka - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń