środa, 4 listopada 2020

Stjepan Hauser



         Stjepan Hauser urodził się w 1986 roku w Puli w Chorwacji. Pochodzi z muzycznej rodziny; jego matka grała na perkusji. Stjepan chodził do szkoły średniej w Rijece; studiował w Zagrzebiu, w Londynie i w Stanach Zjednoczonych. Obecnie jest najbardziej znany dzięki występom w 2Cellos; jednak ma na swoim koncie również współpracę z wieloma indywidualnymi muzykami. Ja dowiedziałam sie o nim, kiedy na  osi czasu na facebooku pewnej obserwowanej osoby zobaczyłam filmik z jego występem. 

Posłuchaj  Autumn Leaves

Sway

Duet

2 komentarze:

  1. Stjepan Hauser to przede wszystkim wszechstronnie wykształcony muzyk, który w swobodny i niezwykle czarujący sposób kupił sobie publiczność. Ten doskonały muzyk zdobył światową sławę, a Bach w jego wykonaniu przyprawia o dreszcze. Uwielbiam słuchać jego utworów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, a ja dotychczas go nie znałam. Jego gra tak jak mówisz przyprawia o dreszcze..

    OdpowiedzUsuń