środa, 11 listopada 2020

Komu, komu, decoupage.

            Komu, komu, bo jadę do...kuchni. Decoupage w najprostszej postaci. Taki miał być vintagowy, bez ozdobień, jak sprzed stu laty. O jego prostocie miało świadczy chociażby użycie zwykłego sznurka do zawieszenia. Niestety został bardzo skrytykowany przez pewną panią na Facebookowej stronie Koktail decoupage, a ja zostałam odesłana do szkoły, aby się nauczyć, co to znaczy decoupage. To przykre, że nie znając innych moich prac, ktoś wyraża  w taki sposób swoje zdanie o mnie, bo to dotyczyło mnie, nie mojej pracy. Wiem, że wystawiając swoje prace można się też spodziewać krytyki, ale takiego afrontu się nie spodziewałam.    

Przepraszam ale gdzie tu jest decoupage? Ja widzę TYLKO przyklejoną na sklejkę serwetkę wyrwaną bez ładu i składu....Poszukaj w google na czym polega prawdziwy decoupage...Polecam : Asket, Marzena Małgorzata Stramska, Sylwia Serwin, Agnieszka Świergie i wiele innych babeczek, które robią prawdziwe decu...

5 komentarzy:

  1. Elu, uroczy Twój de....ge a krytyką się nie przejmuj, ktoś jest strasznie niedowartościowany i złośliwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, kiedy człowiek już dużo w życiu przeżył to wie, że złośliwość świadczy nie o krytykowanym, a o krytykującym. No cóż. A co do decoupagu, taki mi się pomyślał jak u babuni w przedwojennej kuchni na sznureczku wiszący, mający dodać ciepła i przytulności. Przecież wówczas ludzie nie dysponowali takimi materiałami jak teraz, a też robili rózne rzeczy. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. W prostocie siła. Obrazek nie musi być bogato zdobiony, by dodał uroku. Mi się podoba. Nie bierz proszę krytyki do siebie, bo świadczy tylko o osobie, która ją wyraziła. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, fajnie jest kogoś oceniać i krytykować. Chciałabym zobaczyć prace tej Pani. Mnie się ten obrazek podoba. Jest świetny jako element dekoracyjny w kuchni.
    W świecie wirtualnym jest tak wiele hejterów, osób, które są bardzo złośliwe. Elu, ciągle doświadczam złośliwych komentarzy. W obecnym czasie pojawiają się w starszych postach i dlatego dla niewielu osób są one widoczne. Oczywiście, od razu je likwiduję.
    Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Przez moment też chciałam zablokować, ale są też pozytywne głosy, więc zostawiłam. Uznałam, że hejt świadczy o osobach hejtujących, ja nie mam się czego wstydzić, nawet jeśli moja praca nie zasługuje na pochwałę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń