niedziela, 1 listopada 2020

Dzień Wszystkich Świętych

 

… i znów światła zapłoną

dla miłości wiecznej…

dusze

snuć się będą nad ziemią

białą smugą…

a z oczu łzy popłyną

za miłością utraconą

co nie w porę odeszła…

i tęskne myśli do nieba wzlecą

pełne wiary

i nadziei

dla żywych…

***
         Dzisiejszy dzień jest inny niż wszystkie w roku. Jest też inny niż w latach poprzednich. Covid i związane z nim ograniczenia nie pozwalają jak zwykle odwiedzać cmentarzy. Pozostaje nam chwila zadumy i przemyślenia.

Zapraszam do wspólnej refleksji





3 komentarze:

  1. 1 listopada to święto, w którym tradycyjnie odwiedzaliśmy groby naszych najbliższych, przyjaciół i znajomych. Jestem u Rodziców niemal w każdym tygodniu. Mimo wszystko nie potrafię pogodzić się z tą decyzją zamknięcia cmentarzy na trzy dni.
    Zdrowej, relaksującej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 listopada to tradycja by pójść do tych których niema wśród nas ten rok jest inny...ja byłam w tygodniu na cmentarzu, a i w nadchodzącym też planuje się wybrać by odwiedzić groby krewnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam w ubiegłym tygodniu odwiedzić groby, na rodzinny cmentarz mam 65 km, dzisiaj zaduma, modlitwa. A co do zamkniecia cmentarzy, uważam że to dobra decyzja, ale właściwsze byłoby, abyśmy sami pomyśleli, że w tym szczególnym dniu w tym roku należy zachować się inaczej niż zwykle, aby nie szkodzić tym co jeszcze są z nami.

    OdpowiedzUsuń