piątek, 9 lutego 2024

" Jestem Twoją córką" - Anna Karpińska


        Świat jest mały i nawet w cudownej rodzinie nie zawsze i nie do końca tak musi być jakby się wydawało. Jakie niespodzianki przyniosło życie bohaterkom książki i o tym, z czym musiały się zmierzyć pisze Anna Karpińska w " Jestem Twoją córką". Muszę przyznać, że na początku trochę się gubiłam w mnogości osób, które występują w powieści, co było potęgowane przez zmiany w poszczególnych rozdziałach . Raz Weronika raz Dobrosława ze swoimi znajomymi rodziną itd., ale dałam radę. Książka z tych: łatwa, lekka i przyjemna. Bez filozoficznych rozważań, co najczęściej występuje w  wybieranych przeze mnie. Taka na dwa wieczory dla relaksu.

" Los nie dzieli talentów i osobowości po równo,
ale każdemu daje szansę, żeby odnaleźć powołanie"
---
11 książka, 438/4303

3 komentarze:

  1. Lubiłam Karpińską poczytać, a tej nie znam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Elu:) Do mojej zabawy dołączyć można w każdej chwili, bez nadrabiania poprzednich zadań ;)
    1 dnia każdego miesiąca wrzucam post z nowym banerkiem w którym zawarte jest zadanie na dany miesiąc. Pod koniec postu jest tzw żabka, gdzie zgłaszamy swoją pracę ( adres www danego postu, nie całego bloga) Zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń