piątek, 1 lutego 2019

Jakość życia


          
            Mam 65 lat i wydawać by się mogło, że jeszcze dużo życia przede mną. Prawda może jednak być inna i wszystko może się zdarzyć. Co prawda mama ma o dwadzieścia jeden lat więcej, ale tata miał tylko więcej o pięć. Poza tym jaka może być ta jakość pozostałego życia. Refluks to pewno choroba do końca życia. Leczenie które na refluks pomoże, albo i nie do końca, ale na co inne zaszkodzi. Kiedy dzisiaj rano podniosłam się z łóżka miałam zawroty głowy. Od czego? Skutek uboczny lekarstwa na refluks, bo może taki być, czy coś innego. Przypomniał mi się zaraz mój incydent sprzed ponad dziewięć lat, kiedy wylądowałam na neurologii w szpitalu. Przecież to może się powtórzyć i to z zupełnie innym zakończeniem. Muszę się chyba poważnie wziąć za siebie, za leczenie i zaakceptować, że już nie wszystko jest dla mnie, a wszystko może się zdarzyć i to niekoniecznie to co dobre. Powiedziałam Asi, że gdyby mi się coś stało i musiałabym być nieświadoma swojej sytuacji, to ma mnie umieścić w ośrodku do tego przeznaczonym, a nie brać wszystkiego na siebie. Może mnie tam odwiedzać, ale powinna się zająć sobą i Olą. Ja wiem że mnie kocha i chciałaby dla mnie jak najlepiej, ale ja też ją kocham i nie powinna wszystkiego poświęcać dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz