czwartek, 25 stycznia 2024

Teściowie - film

              Tego, żeby się teściowie pobili na weselu swoich dzieci jeszcze chyba nie było. Ja nie słyszałam, ale jest film w którym do tego dochodzi. Komedia i dramat w jednym. Opowieść o tym co może się zdarzyć, jeśli sprzed ołtarza ucieka jedno z mających brać ślub.  Dwie rodziny, które różni wszystko, pochodzenie, status, zawartość portfela, gust. Wesele się rozkręca i nikomu nie przeszkadza brak młodej pary. Jednak za kulisami głównej sali weselnej rodzice, od słowa do słowa, najpierw kurtuazyjnie, aż zaczyna się w publiczne pranie brudów.  Młodzi jednak dojrzewają i ponownie chcą się pobrać. Tym razem uroczystość ma się odbyć na plaży w nadmorskim kurorcie. Morze, drinki, roznegliżowani plażowicze, to wszystko sprawia, że rodzice pary młodej/ tym razem bez ojca pana młodego, bo rodzice się rozeszli, a matka szpanuje w towarzystwie młodego chłopaka, na pokaz/,  coraz bardziej się otwierają i zrzucają kolejne maski.  Film Teściowie ma dwie części i porusza trudne i przykre sprawy związków, ale jednocześnie można się przy nim pośmiać. Dramat i komedia w jednym. 

3 komentarze:

  1. Nie widziałam ale zapowiada się całkiem fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kiedys jeden odcinek ale nie przypadł mi jakoś do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam pierwszą część. :)

    OdpowiedzUsuń