niedziela, 7 kwietnia 2024

Pudełeczko vintage

               Styl vintage,   który zaistniał w XIX wieku, to coś z innej epoki albo stylizowane na takie. Ubrania z poprzednich dekad albo starsze niż 20 lat są zwykle uznawane za vintage. Myślę, że moje pudełeczko jest takie, bo moja babcia mogła takie mieć, ba, mogła takie sama zrobić. Pudełko po czymś, stare, żółte od starości gazety, w moim przypadku kartki z bardzo starej książki, kawałek koronki, guzik i oczywiście klej. Babcia mogła go robić z mąki i wody. W dzieciństwie taki ja nawet robiłam. Już jakiś czas temu zrobiłam pierwsze takie pudełeczko.


             Teraz , do kompletu nieco inne, ale w tym stylu zrobiłam drugie.




                   A do czego? Do lekkich drobiazgów, do dekoracji, aby coś robić .

5 komentarzy:

  1. Elu!
    Jestem zachwycona Twoimi pudełeczkami w stylu vintage.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pudełka. Pamiętasz Elu pudełka - domki szyte z pocztówek? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pudełeczka super się prezentują :).

    Podoba mi się pomysł obklejenia ich starymi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, dekoracyjne pudełeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urokliwe pudełeczka ślicznie Ci wyszły Elu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń