wtorek, 10 marca 2020

Odpowiedzialni nieodpowiedzialni


                 Na ten temat pisałam przed tygodniem. Koronawirusa w Polsce jeszcze nie było .  Wczoraj było już siedemnaście przypadków, w tym cztery poważne.  Nasi odpowiedzialni za sytuację w Polsce czekali z decyzjami o kontrolach  na granicach, dopiero jak wirus zagnieździł się w kraju. Wcześniej liczyli na cud?  Ponad 4 tysiące  osób jest objętych kwarantanną domową. Czy tam też się ma zdarzyć cud. Przecież to działa jak łańcuszek. Mówili, że są przygotowani, a już wczoraj , kiedy jest zaledwie 17 osób zarażonych a około 200 hospitalizowanych, słyszałam wypowiedź, że zaczyna brakować  środków ochrony dla personelu. Minister zdrowia mówi, że cyfry rosną, jesteśmy przygotowani. Pan Prezydent powtarzał to jak mantrę na jakimś spotkaniu w ubiegłym tygodniu. Słowa, słowa, słowa. Nie wierzę w żadne, bo to kłamstwa, kłamstwa i zamydlanie . Wątpię, że oni sami w nie wierzą, chyba, że są tak naiwni, ale to świadczy o nich jeszcze gorzej. Odpowiedzialni nieodpowiedzialni. A Ci którzy teraz wyjeżdżają za granicę na koncerty, wycieczki i inne przyjemności powinni leczyć się za swoje pieniądze, a nie za nasze z NFZ.


2 komentarze:

  1. Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy kontrole granic - a co z p.Grodzkim brak słów ...i wiele osób nie przestrzega zasad i ich nie będzie przestrzegało ...a moja rodzina jest w grupie ryzyka
    pozdrawiam i dużo zdrowia życzę nie damy się

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, są tacy co sobie lekceważą. Ja też mam ponad 80 letnią mamę, córka ledwo co urodziła, wnusia ma zaledwie 7 tygodni, druga 4,5 roku, my dzisdkowie granica 70 tki. Ja nie panikuję, ale chciałabym, aby wszyscy wykazywali rozsadek.

    OdpowiedzUsuń