niedziela, 22 marca 2020

Co jeszcze może nas spotkać


         
           




         Dzisiaj, 22 marzec o godzinie 17,51 , w Polsce  627 potwierdzonych przypadków koronawirusa, w tym 7 śmiertelnych, a śmiertelne to wcale nie starsze osoby. Dzisiaj odeszła  37-letniej pacjentka z Poznania. Była zakażona koronawirusem i zmarła na choroby, które pojawiły się w następstwie zakażenia.
         Na świecie prawie 309 tysięcy potwierdzonych zachorowań i ponad trzynaście tysięcy zgonów. I jakby tego było mało dzisiaj rano północna Chorwacja doświadczyła potężnego trzęsienia ziemi. Epicentrum znajdowało się nieopodal Zagrzebia. Prawdopodobnie nie ma żadnych ofiar śmiertelnych, ale co mają zrobić Ci ludzie schronieni przed wirusem w uszkodzonych domach. Zniszczeniu uległa również część szpitala. Poważnemu zniszczeniu uległa katedra. Zawaliła się między innymi iglica katedry. Byłam tam niedawno, chociaż kilka lat to może już nie tak niedawno, ale jeszcze zobaczyłam. Oglądałam świat, kiedy był bezpieczny. Czy jeszcze taki będzie?

1 komentarz:

  1. Przyszło nam żyć w trudnych czasach, osobiście jestem zmęczona psychicznie sytuacją ba świecie. Mam nadzieję, że doczekamy dnia, kiedy "zaświeci słońce".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń