czwartek, 11 lipca 2024

" Banda czarnej frotte, skarpetki powracają" - Justyna Bednarek



           Jeszcze tak niedawno to ja czytałam mojej wnusi książeczki. Teraz ona czyta już sama i mnie podsuwa " babciu przeczytaj, to jest ciekawe". Z serii " skarpetek" to już kolejna. Historia bandy czarnej frotte zaczyna się od segregacji starych rzeczy i czarnej frotce udaje się uciec z czarnego worka " do wyrzucenia", a potem kolejne historie, kolejne skarpetki. Trzeba tylko uruchomić wyobraźnię, a pomagają w tym ilustracje Daniela de Latoura, aby przeżyć przygody skarpetek. Książka dla dzieci, ale czasem warto na nowo stać się dzieckiem, chociażby dzięki takiej lekturze. Pomimo, że jest adresowana do dzieci, wynotowałam mądre myśli, co nie zawsze odnajduję w książkach dla dorosłych.

" Masz w sobie odpowiedź na każde pytanie, 
musisz się tylko wsłuchać w głos swego serca" .
*
" Ludzie przestali zwracać uwag na to co powinni."
---
31 książka, 168/11.712

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz