środa, 26 czerwca 2024

A jednak zabolało


" Doświadczenie potrzebne jest kobiecie do wyboru odpowiedniego mężczyzny, 
oraz brak doświadczenia, aby mu zaufać" 
                              autora nie znam

          W 2009 roku pisałam:  Zamiast ciągłej walki, przeżyć ból rozstania. To chyba lepsze od nieszczęśliwego związku. Rozstanie boli. Ginie w nas dawna radość i optymizm. Pozostaje poczucie porażki, ale świat się przecież nie kończy. Jest tylko inny. Mniej kolorowy, ciaśniejszy. I jeszcze jedno. Żyć tak, aby nie utracić szacunku dla siebie samego."

" nie mogę już zaufać, choć bardzo bym chciała,
nie mogę, bo znów będę cierpiała."

Pisałam też kiedyś o byciu singlem.

 

           Jurek nie był byle kim. Kochałam go, może nadal kocham, ale nie potrafiłam już dłużej znosić obrażania, upokarzania i chociaż wydawało się, że nie chcę już być z nim, to kiedy powiedział kiedyś o konkretach rozwodu / może żeby mnie zdopingować do powrotu/ to zrobiło mi się przykro. Było mi żal tego co było i żal tego co mogłoby jeszcze być. Złości się zabliźniają, zapominałam o przykrościach, ale nadal bałam się ryzykować i jeszcze raz próbować. Z nim oczywiście, bo ktoś inny w ogóle nie wchodził w grę. Może, gdyby dał mi jeszcze więcej czasu, ale on naciskał, a ja nie chciałam go łudzić. Coraz częściej jednak się zastanawiałam, a może, aż wreszcie nadszedł dzień, że zdecydowałam się dać mu jeszcze jedną szansę. Moje mieszkanie zostawiłam w pogotowiu, a jego dom na nowo urządzam, tak jak chciałabym aby było. Zabrałam tylko moje osobiste rzeczy, potrzebne mi na co dzień. Postawiłam warunki.  Na razie się bardzo stara i twierdzi, że nie zdawał sobie sprawy ze swojego zachowania. Zobaczymy. Czas pokaże, czy popełniam błąd. A może jednak warto spróbować. 

4 komentarze:

  1. Nie postawiłaś wszystkiego na jedną kartę.Mieszkanie masz w pogotowiu.Życie jest za trudne i za krótkie,żeby żyć w pojedynkę.Czy popełnisz błąd?Może,i co z tego;)...Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto spróbować i dobrze, że w razie czego zostawiłaś sobie swoje mieszkanie...
    Trzymam kciuki żeby tym razem Wam wyszło :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas pokaże czy postąpiłaś słusznie. Nie można tego przewidzieć. Jeżeli nie spróbujesz nigdy się nie dowiesz, a mieszkanie masz. Życzę Ci, by wszystko było dobrze. Każdy zasługuje na drugą szansę. Powodzenia Karolinko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez tak myślę jak wyżej. Spróbować trzeba i dać szanse też. Ale zostawić coś swojego dla poczucia wolności. Życzę by się udało chociaż trudno kogoś zmienić. Ale postawiłaś warunki i zyskałaś szacunek a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń