czwartek, 3 listopada 2022

" Dom Orchidei" - Lucinda Riley



           To nie pierwsza książka Lucindy Riley, którą przeczytałam i chociaż ma ponad 500 stron, przeczytałam bez ociągania się. Powieść obyczajowa, wielowątkowa, zagadkowa, usadowiona w konkretnym okresie czasu, opisująca losy dwóch rodzin połączonych tajemnicą sprzed lat. To książka z klimatem, opowiada o miłości i cierpieniu, pełna różnych życiorysów i charakterów. Autorka  przeplata wątki współczesne z historią, trzy pokolenia, angielska prowincja w wielkiej posiadłości i sezon towarzyski w Londynie w 1939 roku, powojenna Tajlandia i współczesność. Muszę przyznać, że wciągnęła mnie.

Przyroda jest pokarmem duszy.
*
Chwila jest wszystkim co mamy.
___

24 książka, 526/8733

3 komentarze:

  1. Fabuła wygląda ciekawie, tu Anglia, tam Tajlandia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka. Czytałam większość jej książek wydanych w Polsce.
    Odeszła tak młodo, przegrała walkę z rakiem. Jej syn dokończy ósmy tom serii: Siedem sióstr. Prawdopodobnie ma się ukazać w 2023 roku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna książka ! Czytałam i mam.

    OdpowiedzUsuń