poniedziałek, 7 czerwca 2021

Połączenie prac szydełkiem i igłą

                Niedawno było na chłodne wyjścia, dzisiaj na dni ciepłe, może nawet gorące. Przewiewna,  szydełkowa,  z bawełnianej włóczki i kawałka , właściwie resztki materiału. Też bawełna. Trochę wstążeczki i guziczki. Zapięcie w tyle sukienki guziczki w kolorze włóczki, bluzeczka ma guziczki w kwiatuszki jak zabrane z dołu sukienki. Widziałam gdzieś w necie podobne sukienki i tak mi się podobały, że nie wytrzymałam. Teraz ma też taką moja prawie sześcioletnia wnusia. Mam nadzieję, że będzie się jej podobałą.









2 komentarze:

  1. Przepiękny zestaw! I te detale! Tasiemka i guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu!
    Jestem zachwycona sukieneczką. Jest bardzo pomysłowa i bogata w dodatki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń