piątek, 25 września 2020

Wnusia i jej prace

                Moja wnusia lubi prace plastyczne. Podglada jak robi to mama, babcia i tworzy swoje. Chyba ze trzy lata temu, miała wtedy dwa latka, ja robiłam takie serce.


              Moja wnusia zrobiła dla mnie takie. 

                  Była bardzo zadowolona, kiedy mi go wręczała - babciu zrobiłam dla Ciebie. Jest ono dla mnie bardzo ważne. Teraz dostałam kolejne, zrobione samodzielnie metodą serwetkową decoupage.


         A to kwiaty dla babci namalowane przed rokiem.


            I praca wykonana latem z resztek różnych materiałów, które dostała od swojej mamy.

3 komentarze:

  1. Przypuszczam, że wielką radość sprawiają Ci prezenty zrobione przez Wnusię. Widzę, że dziewczynka odziedziczyła geny talentu po mamie i babci.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Wszystkie znajdują swoje zaszczytne miejsce lub są pieczołowicie przechowywane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są prace wykonane przez Twoją wnusię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń