sobota, 7 grudnia 2019

Świąteczna paczka

                    
                      Dzisiejszy dzień jest pod znakiem '" świątecznej paczki". W sklepach, młodzież stała z koszami i zbierali artykuły spożywcze dla rodzin w niedostatku.  O dziesiątej trzydzieści nie mieli tego zbyt dużo zebrane, ale nie było też pusto. Moja mama wczoraj określenie światecznej paczki użyła w związku z pomocą przy sprzątaniu. Byłam u niej myć kuchenne szafki i to co się na nich znajduje. Zmieniłam firanki w werandzie. Na co mama powiedziała " no to dostałam dzisiaj świąteczną paczkę " A propos sprzatania. U mnie generalne świąteczne zaczynam po niedzieli. W czwartek byłam u córki, która jest w ósmym miesiącu ciąży, aby umyć okna. Nie zrobiłam wszystkich, ale część i firanki są odświeżone. Na resztę umówiliśmy się na wtorek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz