niedziela, 8 grudnia 2019

Druga niedziela adwentu


                    Druga niedziela adwentu w tym roku  pokrywa się ze zwiastowaniem Maryi. Za oknem raczej jesiennie, ale cóż w końcu w kalendarzu też mamy jeszcze jesień. Gdzie niegdzie pojawiają się dekoracje świąteczne przed domami, w ogrodach. Ja też od tygodnia zapalam światełka  adwentowego świecznika wystawione w oknie.  Już w listopadzie zrobiłam kartki świąteczne / kartki świąteczne /.  Dzisiaj wszystkie opisałam, włożyłam do kopert, zaadresowałam, nakleiłam znaczki i jeszcze tylko skrzynka pocztowa. Mam nadzieję, że dojdą, bo ta nasza poczta ostatnio bardzo niedomaga. Teraz mogę zabrać się za czytanie. W końcu jest niedziela, czyli dzień wolny od pracy. Ale czy praca typu robótki ręczne, wykonywana jako hobby,  też jest w niedzielę zabroniona? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz