poniedziałek, 16 grudnia 2019

Okno na duperele

                 Uwielbiam robić świąteczne dekoracje. Wprowadzają magię do domu, a wraz z nią magiczne święta.  Zdaniem mojego męża, to odpowiednia zabawa na czas, jak są w domu dzieci, a ja uważam, że dzieci przyjdą w święta, w wigilię, więc będą, a poza tym robię to nie tylko dla dzieci. Robię to dla tej magii, dla ciepła, które wypełnia dom w którym są różne drobiazgi, dla przyjemności.  Jeśli chodzi o Boże Narodzenie, to zaczynam od zmiany firanek na krótkie. Zawsze mam takie zasłaniajace całe okno lub nawet długie. Teraz, zimą prędko jest ciemno i trzeba zapalać światło, więc i tak spuszczam żaluzje. W dzień firanka nie blokuje wpadajacego światła, no i widać co jest na parapecie. Przedłużeniem firanki są jedynie śnieżynki dyndajace na nitkach. I czyż to nie wprowadza świątecznej atmosfery, nawet jeśli do świąt jeszcze cały tydzień.

















                Na progu też witają  kolorowe światełka. I za to muszę podziękować  mężowi.


               Na drzwiach balkonowych zrobiłam malunki sztucznym śniegiem. Szablonik za parę złotych, psik, psik, psik i jest. Dopóty dziecięce łapki nie będą dotykać, a potem umyję i będzie też dobrze. 


                    Jutro jeszcze okno kuchenne muszę zrobić. A w łazience nowe serduszka zapachowe, z reniferem, a jakże.



5 komentarzy:

  1. Śliczne świąteczne klimaty. Czy są dzieci, czy ich nie ma, taki nastrój cieszy każdego, starszego i młodszego :)) Cudnie, cieplutko i klimatycznie u Ciebie <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że do mnie zaglądasz. Przed świetami kazdy ma jakieś prace, ale na bieżąco staram się coś pisać, więc zapraszam. Pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale udekorowałaś dom na święta, czuć w nim magię. Bardzo podobają mi się szydełkowe gwiazdki, ja niestety nie dziergam, a szkoda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Już świątecznie u Ciebie. To prawda, że im dzieci mniejsze tym Święta większe ale przecież każdy ma dziecko w sobie i trzeba je celebrować. Prezenty już popakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest klimat jest dobrze... Uroczo domowo :)

    OdpowiedzUsuń