czwartek, 19 grudnia 2019

Gdyby nie dekoracje ...

                Gdyby nie dekoracje świąteczne w domu, nic by nie wskazywało że, święta Bożego Narodzenia są za progiem. Za oknem bardzo ładna pogoda. Przyświeca słoneczko, na zielonej trawie kładzie się długi cień.  Pomimo, że nie ma mrozu i śniegu, ptaszki znajdują codziennie swoją stołówkę. Najchętniej poszłabym pracować w ogrodzie, ale nie będę się wygłupiała. Mam w końcu inne prace.



                 Sprzątam i sukcesywnie wystawiam świąteczne dekoracje. Znalazłam moje cherubiny i przyczepiłam na oknie dupereli. Są też dekoracje w oknie kuchennym.






                No i wczoraj robiłam ciasteczka. Różne, pierniczki, anyżowe gwiazdeczki, cynamonowe. Jeszcze tylko muszę je udekorować. A przy okazji moje decoupagowe pojemniczki. 






3 komentarze:

  1. Ależ u Ciebie już świątecznie, kolorowo i pachnąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Niestety śniegu brak zimy brak bieli brak to nie jest dobre dla nikogo ani dla przyrody ani dla ludzi... Ciasteczka dopiero przed nami oj będzie się działo :) Dobrych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sielsko, Anielsko - cudowny, ciepły świąteczny klimat. Piękne ozdoby na oknie :). Aż, by się chciało usiąść w takim wnętrzu przy blasku choinki, zajadajac te pyszne ciasteczka :). Spokojnych, opartych na odpoczynku i pogodzie dycha Świat :).

    OdpowiedzUsuń