piątek, 14 grudnia 2018

Siła odwagi

                    
                   Sytuacja w jakiej znalazła się Alicja, podsunęła mi myśl, aby podarować jej pod choinkę książkę. Podtytuł "zacznij żyć własnym życiem" był obiecujący. Zamówiłam przez internet i przeczytałam. I całe szczęście, bo to nie książka dla Ali.  Autorka przedstawia w niej swoje zmagania zawodowe, swoją wieloletnią naiwność, aby nie powiedzieć głupotę, bo ile można znieść dla zaspokojenia czyjegoś, ale i własnego sukcesu. Wreszcie się otrząsnęła i całe szczęście, a dla przestrogi dla innych napisała książkę. Zawiera ona liczne opisy doświadczeń, przemyśleń i wreszcie wniosków. Może pod tym względem książka przedstawia jakąś wartość. Uczcie się na moich błędach i nie popełniajcie ich.  Ja , mówię teraz o sobie, przepracowałam  zawodowo 40 lat. W rożnych sytuacjach się znajdowałam, ale aż trudno mi uwierzyć w wieloletnią naiwność tej kobiety. Uważam, że książka pisana dość  chaotycznie,  z licznymi niedomówieniami, a nawet błędami, bo co oznacza zapis "... abym nie mogłam...". Przeczytałam, ale prawdę mówiąc liczyłam na coś innego, a chociaż na coś więcej. Zawiodła mnie, a  już z pewnością nie może być na zakładany prezent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz