czwartek, 6 grudnia 2018

Dzisiaj Mikołaja


            Dzisiaj Mikołaj, a mój but rano był pusty. Dlaczego niektórym brak inwencji. Może chciałabym jakiejś niespodzianki. Najprościej powiedzieć "pojedziemy coś Tobie kupić". Mnie nie są potrzebne prezenty od jubilera czy nawet te przydatne mi przedmioty, których jeszcze nie mam. Chciałabym coś prostego, ale od serca wymyślonego przez osobę obdarowującą. Wiem, że to nie jest proste trafić z prezentem, ale można pogadać na przykład z córką, wysondować z rozmowy, a przede wszystkim pomyśleć, pokombinować, nawet pochodzić po sklepach, aby dać coś z siebie. Biżuteria, znane perfumy, to coś co nie dla mnie. Może lepiej bilet do teatru czy  na koncert. Nie jestem tajemnicza, ale nadal nie rozpoznana. Jeśli się mnie pozna, to będzie się wiedziało, że zamiast róż, na co dzień wolę piwonie, konwalie  i fiołki. Zresztą róż też już nie dostaję.


PS. Dostałam dzisiaj róże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz