czwartek, 11 sierpnia 2022

Dzisiaj chwalipost

              Dotychczas dzieliłam się z Wami moim ogrodem na zdjęciach, opisach, a dzisiaj będzie typowy chwalipost. Otóż jakiś czas temu, odezwała się do mnie Pani, która widziała mój ogród na zdjęciach umieszczonych na facebooku. Zapytała, czy zgodziłabym się pokazać go w telewizji i w ten sposób nawiązałam kontakt z "Rokiem w ogrodzie extra". Dzisiaj miałam przyjemność gościć ekipę programu z Panem Markiem Jezierskim i Panią Agata Frol-Kowalik oraz dwóch Panów od kamery i dzwięku, w moim ogrodzie. W TV program będzie emitowany prawdopodobnie zimą. Poczułam się zaszczycona, bo nie spodziewałabym się chyba tego nigdy. Trochę się bałam, że w okresie wizyty może niewiele kwitnąć i być nieciekawie, ale poddałam się wyzwaniu. W końcu taki czas, a ogród żyje. Ma swoje plusy  i minusy o każdej porze roku. Nawet zimą. A zatem mój ogród w połowie lata.


































4 komentarze:

  1. Gratuluję! Stworzyłaś bajeczny ogród, więc wizyta TV jest jak najbardziej zasłużona i dająca wiele satysfakcji. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie sporo pięknego do oglądania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, najserdeczniej gratuluję. Twój piękny ogród został zauważony i doceniony. Jak najbardziej na to zasługuje :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)
    (Klimaty Agness, niestety blogger ostatnio szaleje i wylogowuje mnie bez przerwy, więc czasami muszę publikować jako anonim :/ )

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu!
    Ja też Ci gratuluję. Uwielbiam rok w ogrodzie extra. Eryk go nagrywa i zawsze go oglądamy w sobotę w czasie kolacji. Już się nie mogę doczekać relacji z twojego ogrodu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń