niedziela, 14 kwietnia 2019

Wiosenne porządki


             Wiosenne sprzątanie w domu. Można to zrobić w innym czasie, ale święta wielkanocne są dobrym wyznacznikiem. Od zawsze tak było, czyli odkąd pamiętam. Wysprzątany dom i powinna też być wysprzątana dusza, przygotowane na przyjście Zmartwychwstałego. Ogólna radość w człowieku i w przyrodzie. Wszystko kwitnie, zielenieje. Jest w tym dniu pięknie.
             Ja dom sprzątam już od tygodnia. Codziennie kilka okien, firan i pokój. Została mi jeszcze sypialnia i łazienka na piętrze oraz pokój na dole. Ten muszę zrobić koniecznie, bo przyjeżdżają Rysie. Niestety muszę to odłożyć, bo jestem chora. Wczoraj już cały dzień źle się czułam. Byłam okropnie zmęczona, wieczorem bolały ręce, ale myślałam, że to od pracy. Trzęsłam się też z zimna, a w nocy 38,1 temperatury. Leżę więc, jak nie minie, to jutro muszę pójść do lekarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz