niedziela, 23 lipca 2023

"Niebo. Niespodziewana podróż. Moje spotkanie z Bogiem, aniołami i życiem po życiu "- Jim Woodford

              Jest to opowieść pilota i odnoszącego sukcesy biznesmena, który miał wszystko, czego można pragnąć tutaj na ziemi. kochającą rodzinę, znaczne bogactwo i powodzenie. Jak opowiada, nigdy nie był człowiekiem religijnym. Jeśli chodzi o sprawy Boga i wiary, był mocno ambiwalentny. Ale kiedy przez ponad 11 godzin leżał w łóżku szpitalnym w stanie śmierci klinicznej, został przeniesiony do Nieba. On a raczej jego świadomość odczuła  grozę piekła, wciągającego duszę w wieczną ciemność, oraz piękno Nieba, spotkanie z aniołami i z Bogiem. Kiedy wrócił do żywych, zmienił się na zawsze. 
           Zawsze się mówiło, że stamtąd jeszcze nikt nie wrócił, aby opowiedzieć. Słyszymy jednak historie opowiadane przez osoby, które przeżyły śmierć kliniczną o długim tunelu, o świetle i o pragnieniu pozostania TAM.
            Czy książka rzeczywiście uchyla rąbek kurtyny co nas tam może czekać? Czy to tylko literacka wyobraźnia? A może halucynacja, psikus sprawiony przez umysł w chwili śmierci klinicznej.
" ... czy to wszystko mi się śniło? Czy to była moja wyobraźnia? 
Czy to była dla mnie taka psychologiczna podróż?"
**
Nie ma ludzi przypadkowych. Wszyscy zostaliśmy stworzeni celowo i dla pewnego celu."

---
10 książka, 192/5722

1 komentarz:

  1. Pamiętam taką słynną swego czasu książkę "Zycie po życiu" . Zastanawiające jest to, co nas czeka w zaświatach jeśli takowe istnieją.
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń