piątek, 9 czerwca 2023

To co drażni moją mamę.

             Jeszcze kilka / tak, pomimo 90 lat, nie kilkanaście, a kilka / lat temu uprawiała swój ogród, a teraz nawet na chwilę nie wyjdzie do mojego. Doszłam do wniosku, że po prostu jest zazdrosna. Kiedy po emisji Roku w ogrodzie, z udziałem mojego, moja bratowa powiedziała, może mama być dumna, odpowiedziała, " z czego, to nie mój ogród". Ja jestem dumna z ogrodu mojej córki, cieszę się, że lubi go urządzać, że przynosi jej to satysfakcję, wymieniamy doświadczenia. Moją mamę drażni, że ja mam coś, czego ona / własnego/ już nie ma, chociaż kiedyś też miała. A zatem co drażni moją mamę, chociaż nigdy tego nie widziała z bliska.


















9 komentarzy:

  1. Przepiękny ogród! Gratuluję pasji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu prześliczny ogród cudne kwitnące tym razem irysy mnie przyciągają :) No cóż ...wiek -czasami sposób myślenia, żądzą się swoim indywidualnym poglądem ...tak chciało by się inaczej ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim pięknym ogrodem można się cieszyć bez końca. Dla mnie ogród jest oderwaniem od trosk, chociaż przez niego mam trochę problemów.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, podeślij link do tego programu, ja będę dumna, że znam choćby wirtualnie osobę która pielęgnuje taki ogród. No i co film to nie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program był realizowany w połowie sierpnia, to już dużo roślin było przekwitniętych

      Usuń
    2. Elu, oglądnęłam trzy razy i zapisałam link, będę do Ciebie wracać zimową porą. Ogród śliczny, to wiedziałam ale Ty jesteś piękną ozdobą tego ogrodu. Śliczny kolor włosów, szczupła i wyprostowana sylwetka, spokój w głosie, radość w oczach. Gratulacje.

      Usuń
    3. Krystyno, dziękuję za tyle miłych słów. Ogród to moja radość, ucieczka od problemów, miejsce odpoczynku. Cieszę się, że podobał Ci się mój "występ".

      Usuń
  5. Przepiękny ogród ze wspaniałymi roślinami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłam się, jak ktoś mi powiedział, masz zaczarowany ogród. Chciałam taki mieć, zaczarowany, nie wiem czy jest, ale cieszy.

      Usuń