sobota, 4 lutego 2023

Jednak nie daruje

           Kilka dni temu pisałam o przybliżaniu wiosny, no i co? Zasypało, zawiało i mamy zimę w pełni. Od wczoraj sypie. Mrozu tylko jeden stopień, ale mamy przecież dopiero luty. Kiedyś się mówiło  "Luty, podkuj buty". Plan musi być wykonany, i dobrze, bo chociaż nawilży się trochę ziemia. Dla roślinek dobrze, bo tak mi nie pasuje, aby zimą podlewać zimozielone, nawet jak nie pada. Śnieg pada tak mocno, że wyszłam tylko ptakom nasypać, i nie robiłam już fotek. Posiliłam się starymi.  Dzisiaj wygląda tak samo.







5 komentarzy:

  1. Ja się cieszę, piękna, bajeczna i przypomina mi dzieciństwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest nasza natura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu!
    Zaprezentowałaś przecudne zimowe krajobrazy. I chociaż nie przepadam za zimą, to jednak w tym roku i mnie oczarowała. U mnie na moment wyszło słońce i bardzo się z tego ucieszyłam. Wiatr przywiał chmury i znowu zaczęło sypać i cały czas sypie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak pięknie jak biało jak czyściutko - już dziś z dachu kapało to do soboty mogą być roztopy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń