czwartek, 29 października 2020

Sentencja na dzisiaj

                  ..., bo czy wiemy co jutro nas może spotkać. Jeszcze niedawno uwijałam się w ogrodzie. Od kilku dni leżę chora. Coś mnie dopadło. Może miałam nadzieję, że to jeszcze lato i niezbyt ciepło ubrana wyszłam na dwór. A może...? Boli gardło, kicham, świdruje w nosie, aż w oczach. Boli cała twarz. Dobrze, że gorączka minęła, nie kaszlę zbyt wiele i mam smak i węch, ale to przecież o niczym nie przesądza. Nie wiemy co się jutro okazać może. To tajemnica.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że leżysz w łóżku i nie przesadzasz z domowymi pracami.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
    Uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Leżę już czwarty dzień, bolą aż plecy, ale nie czuję się aby wstać. Dzięki za życzenia i z wzajemnością. Mamy teraz trudny okres więc trzymajmy się.

    OdpowiedzUsuń