środa, 7 października 2020

Adoptuj pszczołę.

              O pszczołach pisałam niedawno w związku z książką, którą czytałam. Pszczołom zawdzięczamy ponoć aż  co trzecią łyżkę tego, co jemy. Niestety, ich populacja na świecie dramatycznie spada. Dlatego Greenpeace Polska  już ósmy rok prowadzi akcję wspomagającą  pszczoły. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół każdy ma szansę pomóc owadom zapylającym.  Dołączmy do osób, które angażują się w ich ochronę i sprawmy, że tym pożytecznym owadom będzie choć trochę łatwiej. Musimy je ochronić nim będzie za późno. Jest to najfajniejsza akcja pomagania pszczołom.

  Adoptuj Pszczołę 🐝 i zostań Pszczelą Bohaterką! To tylko chwila, a znaczy wiele! A jak to zrobić ?

                                          Zobacz  jak  adoptować pszczołę

             A ja mam pełen ogród jedzonka dla zapylających owadów i cieszy mnie niezmiernie jak słyszę ich brzęczenie wśród kwiatów.


           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz