niedziela, 15 października 2023

Niedziela jest dzisiaj

                Niedziela jest dopiero dzisiaj, a ja miałam wrażenie, że była wczoraj. W piątek wybrałam się do miasta. W Kik i Pepko kupiłam różne drobiazgi  do mieszkania, typu półeczki na kółkach w wąską szparę pomiędzy szafkami, koszyki do kuchni do przechowywania różnych rzeczy np. ziemniaków itp. 


              Udało mi się też kupić w promocji za pół ceny w Jysku ławkę tapicerowaną ze schowkiem. W małym mieszkaniu wszystkie schowki są potrzebne. Zaraz zrobiłam próby dekoracji.



                     Potem wpadła córka z wnusią. Przyniosły mi trochę ogrodu i jesieni na balkon i do domu.



         I trochę uśmiechu, radości, "satyry w krótkich majteczkach".  Rozmowa mamy z moją 3,5 letnią wnusią, która ostatnio interesuje się co jedzą różne zwierzęta.

dziecko: co jedzą żyrafy?
mama: liście, dlatego mają takie długie szyję żeby je zrywać z drzew.
dziecko: a co je miś?
Mama: niedźwiedź z lasu?
dziecko: tak.
mama: grzyby, jagody i lubi miodek.
dziecko: i marchewki.
mama: ale skąd w lesie marchewki?
dziecko: no jak to. Od zająca. Jak będzie miły to zając się z nim podzieli.

         Dzisiaj prawdziwa niedziela. Proboszcz zaprosił do kawiarenki, więc poszłam.


              Gotuję rosół na obiad. No i jeszcze na dziś pozostał poważny obowiązek do spełnienia.


                I motywujące cytaty na dziś, ze strony https://paulinaszczepanska.pl/cytaty-motywujace/.

To, czego boimy się najbardziej, jest z reguły tym, co właśnie powinniśmy zrobić.
                                                              Ralph Waldo Emerson   

Wszystko, czego pragniesz jest po drugiej stronie strachu. 
                                                George Addair      

 Wracam do życia.

2 komentarze:

  1. Droga Elu!
    Piękne jest Twoje mieszkanie. Tutaj będzie Ci się żyło bezstresowo.
    Przecudne jest ostatnie zdjęcie. Czy sama je zrobiłaś? czy mogę go skopiować i umieścić na blogu?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo, to zdjęcie też otrzymałam od kogoś na whatsapa. Oczywiście skopiuj. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń