piątek, 31 marca 2023

O świętach cd. - kartki

          Kilka kartek ze świątecznymi życzeniami wysłałam. Do osób wydaje się, mniej biegłych w technicznych komputerowo telefonicznych nowościach. Tradycyjna kartka może też  zostać na pamiątkę. Chociaż, takich chomików jak ja, chyba jest niewiele i ci do których kartki wysyłam, chyba do niech nie należą. Co prawda nie są to kartki o jakich pisałam w poprzednim poście. Kiedyś robiłam je nawet sama, własnoręczne. Teraz wysyłam te, które dostaję od wydawnictwa artystów malujących ustami i nogami. Zawsze mogę je wesprzeć w zamian, a kartki są nietypowe.       
           A te kojarzą mi się z tymi dawnymi.


           Takie pamiętam.




         A takie znalazłam w internecie, kojarzą mi się z tymi dawnymi, z dzieciństwa.






8 komentarzy:

  1. Elu, obejrzałam program z Twoim udziałem, wypadlas bardzo naturalnie i swobodnie rozmawiałaś z p. Jezierskim.
    Twój ogród jest piękny i zadbany, zauważyłam wiele zachwycających roślin ujętych w ramy wysepek. Mnóstwo pracy, która się opłaciła, bo efekt bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Eluniu!
    Przed chwilą oglądałam "Rok w ogrodzie" (rano nie mam czasu więc jest nagrywany) i jestem pod ogromnym wrażeniem. Uwielbia Cię kamera, wystąpiłaś bez tremy, bardzo naturalnie. Ogród mnie zachwycił, jest bardzo piękny, wymuskany, kameralny z mnogością kolorów i roślin. Naprawdę, stworzyłaś magiczne miejsce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z uznania dla mojego ogrodu, bardzo go lubię.

      Usuń
    2. Elu!
      Przede wszystkim to były brawa dla Ciebie!!! A to, że lubisz swój ogród to niezaprzeczalna sprawa. To widać, że daje Ci wiele radości i satysfakcji, pozytywnie wpłynie na zdrowie, ale i poprawia Twój nastrój, w trudnym czasie.
      Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  3. Kartki wielkanocne prześliczne. Ja też kupuję w Wydawnictwie Artystów Malujących Ustami i Nogami AMUN w Raciborzu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elu!
    Z ogromnym sentymentem oglądałam kartki, które zaprezentowałaś - są śliczne! Pochodzę z tych czasów, gdy właśnie w ten tradycyjny sposób przekazywało się życzenia świąteczne, dlatego nadal wysyłam je najbliższym...
    Pozdrawiam weekendowo :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń