czwartek, 23 września 2021

Jesień już przyszła

              No to mamy już tą kalendarzową, astronomiczną i rzeczywistą. Początek jesieni astronomicznej szacowany był w tym roku na wczoraj, tj. środę 22 września od godziny 21:21. Z kolei kalendarzowa jesień zaczęła się dzisiaj i będzie trwać aż do 21 grudnia, czyli kalendarzowej zimy. Pogoda też iście jesienna. Szaro, buro i ponuro, siąpi deszcz i jest chłodno. Ale nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie. Wilgoć dobra dla roślin, a i mnie trochę przerwy od prac w ogrodzie się przyda. Mogę planować jeszcze na jesień, ale i też na wiosnę oraz mam czas na robótki ręczne.



5 komentarzy:

  1. Ależ cudny łan rozchodnika, wspaniale wygląda :) Zimowity też niezwykle okazałe. U mnie też naprawdę zimno, jednak niestety nie pada, ale za to wieje.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielka nadzieje, ze jesien bedzie ladna i choc troszke ciepla. Taka "polska zlota jesien". Mam nadzieje na dlugie mile spacery po parku zasypanym kolorowymi liscmi. Masz przepiekne kwiaty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że piękna jesień jeszcze do nas wróci. Zachwycające rozchodniki, zimowity też są piękne, szkoda, że kwitną krótko
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zimowity są pięknymi okazami. U mnie też jest zimno i niesamowicie wietrznie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń